مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-28اقتصادي

منطقه ویژه اسلام آبادغرب از قطب های پتروشیمی کشور می شود


رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب معتقد است، این منطقه با پروژه های متعددی که در دست اجرا دارد، در آینده به یکی از قطب های پتروشیمی کشور تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب معتقد است، این منطقه با پروژه های متعددی که در دست اجرا دارد، در آینده به یکی از قطب های پتروشیمی کشور تبدیل خواهد شد.

کیوان کاشفی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و پیشرفت های متعددی که در این منطقه صورت گرفته، گفت: این منطقه به عنوان تنها منطقه ویژه اقتصادی کاملا خصوصی کشور به همت اتاق بازرگانی و تعدادی از واحدهای صنعتی استان کرمانشاه در حال رونق گرفتن است.

وی با بیان اینکه بعد از طرح توسعه اولیه وسعت این منطقه به 142 هکتار رسید، خاطرنشان کرد: توسعه مجدد 100 درصدی این منطقه و اضافه شدن 140 هکتار دیگر به وسعت آن در دست اقدام است.

به گفته رییس اتاق کرمانشاه طرح توسعه این منطقه با توجه به استقبال خوب بخش خصوصی و وجود متقاضیان متعدد جهت واگذاری زمین، قطعا توجیه خواهد داشت.

کاشفی تعداد طرح های تولیدی و صنعتی که اکنون در این منطقه در دست انجام است را بیش از 12 طرح اعلام کرد که بخش عمده ای از آنها در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اسلام آبادغرب از قطب های پتروشیمی کشور می شود

منطقه ویژه اسلام آبادغرب از قطب های پتروشیمی کشور می شود