مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-28حوادث

دستگیری اعضای باندهای قطع درخت در ارژن فارس


سرپرست نمایندگی منطقه حفاظت شده ارژن واقع در فارس اعلام کرد که سه گروه تخریب گر جنگل و قطع درختان جنگلی، توسط یگان حفاظت محیط زیست، دستگیر شدند.

- ایسنا/فارس سرپرست نمایندگی منطقه حفاظت شده "ارژن" واقع در فارس اعلام کرد که سه گروه تخریب گر جنگل و قطع درختان جنگلی، توسط یگان حفاظت محیط زیست، دستگیر شدند.

راستی در توضیح این خبر گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست مستقر در منطقه حفاظت شده ارژن، طی گشت و کنترل شبانه روزی در مناطق جنگلی ارژن موفق به دستگیری اعضای سه گروه از تخریب گران جنگل و متخلفان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، راستی گفت: این اقدام توسط محیط بانان خدوم و با انجام گشت زنی در محدوده انتهای جنگل کوه پهن تا نزدیک تنگ ابوالحیات محقق شد.

راستی افزود: در این اقدام، یکی از متخلفان که شبانه با استفاده از اره شارژی قصد قطع درختان را داشت، غافلگیر و دستگیر و اتومبیلش نیز توقیف شد.

او ادامه داد: با بازجویی فرد متخلف مشخص شد که این شخص در کل جنگل های حومه کازرون تا شیراز، اقدام به قطع شبانه درختان و انتقال چوب حاصل از آن با استفاده از خودروی سواری پژو که فضایی در آن تعبیه شده، می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باندهای قطع درخت در ارژن فارس

دستگیری اعضای باندهای قطع درخت در ارژن فارس