مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-28ورزشي

کودکان یزدی حلقه مفقوده ی شهر دوستداران کودک


عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به جای خالی مشارکت کودکان در اجرای طرح های شهری، مطرح کرد: برنامه های شهرداری یزد در حوزه کودک و نوجوان شفاف و منسجم نیست و ضرورت دارد توسط مسئولین مرتبط رسیدگی شود.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به جای خالی مشارکت کودکان در اجرای طرح های شهری، مطرح کرد: برنامه های شهرداری یزد در حوزه کودک و نوجوان شفاف و منسجم نیست و ضرورت دارد توسط مسئولین مرتبط رسیدگی شود.

فخرالسادات خامسی در همین رابطه گفت: یکی از موضوعاتی که طبق قوانین و آیین نامه ها و اسناد بالادستی، شهرداری ها ملزم به برنامه ریزی و اجرا هستند ایجاد فضاهای شهری امن، ایمن و محیط های شاد برای بازی و پرورش خلاقیت و همچنین مناسب سازی طرح های شهرسازی متناسب با نیازهای کودک و نوجوان است که باید با توجه به نیازهای جسمی، روانشناختی و اجتماعی این قشر طراحی و اجرا شود.

وی گفت: کمبود و ضعف کمی و کیفی فضاهای آموزشی، ورزشی، رفاهی و تفریحی ، بهداشتی و سلامت مورد نیاز کودکان و نوجوانان و مشارکت ندادن و اخذ نظرات و خواسته های آنان در طراحی و اجرای برنامه ها و طرح های کودک محور از مهم ترین خلاهای موجود در مدیریت شهری یزد است و جای خالی فضاهایی چون اتاق کودک و مادر، خانه های کودک و نوجوان، پارک های موضوعی کودکان و امکانات و اسباب بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان یزدی حلقه مفقوده ی شهر دوستداران کودک

کودکان یزدی حلقه مفقوده ی شهر دوستداران کودک