مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-28اجتماعي

دوربین های جدید پایش تصویری در جاده های استان زنجان نصب شد


مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سه دستگاه دوربین جدید پایش تصویری در جاده های استان زنجان نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر قزوینیان روز سه شنبه گفت: امسال سه سامانه نظارت تصویری راه ها در سطح محورهای مواصلاتی استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 41 سامانه نظارت تصویری در جاده های استان فعال است، اظهار کرد: هم اکنون نیازمند 10 سامانه دیگر در نقاط برف گیر و حادثه خیز در استان هستیم.

پویش همران سفر ایمن برگزار می شود مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان همچنین از اجرای پویش همراهان سفر ایمن در 3 ایستگاه جاده ای طی نوروز 1402 خبر داد و گفت: این پویش از 21 اسفند تا 15 فروردین 1402 اجرا می شود.

قزوینیان افزود: اداره کل راهداری استان به جهت مسئولیتی که در راستای ایمن سازی و آماده سازی جاده ها دارد اقدامات ویژه ای در نوروز 1402 در راستای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی، پاسداشت ارزش های دینی و مذهبی در سفرهای نوروزی و افزایش نشاط معنوی با اقامه نماز جماعت در ماه مبارک رمضان و بکارگیری هنر در خدمت ایمنی از 21 اسفند تا 15 فروردین 1402 اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های جدید پایش تصویری در جاده های استان زنجان نصب شد

دوربین های جدید پایش تصویری در جاده های استان زنجان نصب شد