مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-28سياسي

حکم مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات صادر شد


حجت الاسلام محمد قمی با صدور حکمی، علی یکتا را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری این سازمان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور حکمی، علی یکتا را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری این سازمان منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم انتصاب آمده است: برادر ارجمند انقلابی جناب آقای علی یکتا اکنون که سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم حرکت تحولی خود قرار دارد و مأموریت های بیشتری درعرصه خطیر فرهنگ عهده دار شده است، ارتقا و دقت در طرح ریزی و نظارت بر انجام امور در عین بودجه ریزی عملیاتی متناسب، بیش از پیش اهمیت یافته است.

بر این اساس و نظر به تجارب و روحیه جهادی و تفکر منسجم مدیریتی جنابعالی، شما را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری منصوب می کنم.

امیدوارم با اتکال به درگاه خداوند متعال و بکارگیری تفکر سامانبخش و تحولی، تعامل بین بخشی، کار مجدانه، تسریع در پیشبرد امور و خصوصاً اجتناب از رویه های دیوان سالارانه زائد، در این امر خطیر موفق باشید.

بنابراین گزارش، علی یکتا از مدیران فرهنگی متعهد و شناخته شده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که برخی از سوابق فعالیت های وی عبارتند از: مشاور برنامه ریزی راهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات صادر شد

حکم مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات صادر شد