مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-28سياسي

آغاز طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز از 25 اسفند ماه در بندرامیرآباد


مدیرکل بندرامیرآباد از آغاز طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز 1402 از 25 اسفند سال جاری به مدت 20 روز در پلاژهای زیر پوشش این بندر خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بندرامیرآباد از آغاز طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز 1402 از 25 اسفند سال جاری به مدت 20 روز در پلاژهای زیر پوشش این بندر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد؛ محمدتقی انزان پور با بیان اینکه سازمان بنادرودریانوردی مسئولیت اجرای طرح ایمنی سفرهای دریایی منطقه را به بندرامیرآباد واگذار کرده است، گفت: پلاژهای فرح آباد ساری، مروارید نکا، سواحل منطقه حفاظت شده میانکاله از جمله مناطقی هستند که طرح تسهیل و ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز 1402 از 25 اسفند ماه به مدت 20 روز ، در آن ها به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در نوروز سال جاری 38 هزار مسافر در قالب 6 هزار نوبت سفر دریایی از قایق های تفریحی در پلاژهای زیر پوشش استفاده کرده اند، گفت: بندر امیرآباد نیز همچون سنوات گذشته با تشکیل کارگروه ساماندهی سفرهای دریایی، تمهیدات لازم جهت اجرای مطلوب این طرح در نوروز 1402 را تدارک دیده است.

مدیرکل بندرامیرآباد در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران و دست اندرکاران اجرای طرح ایمنی سفرهای دریای ، ضمن میزبانی شایسته از مسافران، عید نوروز بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز از 25 اسفند ماه در بندرامیرآباد

آغاز طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز از 25 اسفند ماه در بندرامیرآباد