مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:572023-02-28سياسي

کمک دولت به شهرداری قم برای خرید 100 دستگاه اتوبوس


شهردار قم با اشاره به خرید 100 دستگاه اتوبوس جدید برای حمل ونقل عمومی، گفت: دولت در تأمین اتوبوس به ما کمک بسیاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم در دیدار مدیران شهرداری قم با آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه با اشاره به پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم اظهار کرد: حدود 30 درصد این مصوبات در ارتباط با مدیریت شهری اجرایی شده است.

وی با اشاره به همراهی وزارت کشور برای تأمین واگن متروی قم افزود: برای موضوع مونوریل نیز دولت مصوبات خوبی داشته که در انتظار تنظیم و امضای قرارداد آن هستیم، طبق مصوبه سفر ریاست جمهوری به قم، هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای تکمیل منوریل قم تا ایستگاه مصلی تأمین خواهد شد.

سقاییان نژاد همچنین به مصوبه دیگری درباره احداث گرمخانه در قم اشاره کرد و افزود: برای این موضوع نیز 6 میلیارد تومان اختصاص پیداکرده است که بودجه موردنیاز آن 15 میلیارد تومان است.

شهردار قم به خرید 100 دستگاه اتوبوس از سوی این ارگان برای حمل ونقل عمومی شهر اشاره کرد و گفت: دولت در تأمین اتوبوس به ما کمک بسیاری کرده است.

  وی به مصوبه دیگری از مجموعه دولت برای شهر قم اشاره کرد و افزود: در حال جمع آوری ریل های راه آهن متروکه از داخل شهر هستیم؛ قرار بود دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک دولت به شهرداری قم برای خرید 100 دستگاه اتوبوس

کمک دولت به شهرداری قم برای خرید 100 دستگاه اتوبوس