مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:522023-02-28سياسي

آیت الله اعرافی : پیوست فرهنگی و معنوی اقدامات شهرداری قم تقویت شود


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: یک پیوست فرهنگی، معنوی و اجتماعی خوب در همه برنامه ریزی ها و کارهای شهرداری قم در سال های گذشته وجود داشته که باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار سیدمرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهری با وی که در دفتر مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی اظهار کرد: در منطق اسلام که عقلانی است نظام عبادی با نظام ارتباط اجتماعی درهم تنیده است و کمتر می توان بین نظام عبادی و ارتباط با خدا و خدمت اجتماعی تفکیک قائل شد.

وی افزود: نظام عبادی در اسلام همواره در درون آن یک ارتباط با جامعه و خدمت به مردم نیز تعبیه شده است، لذا همه خدمات اجتماعی که ما انجام می دهیم با یک رویکرد الهی عبادت می شود و مشمول پاداش الهی است.

مدیر حوزه های علمیه تأکید کرد: تار و پود ماه مبارک شعبان و رمضان خدمت و عبادت است و با رعایت سه عنصر اخلاص، امانت داری و صداقت همه کارها تبدیل به عبادت می شود.

آیت الله اعرافی در ادامه سخنان خود در توصیه هایی برای هرچه بهتر خدمت کردن به قم در شهرداری گفت: رویکرد خوبی در ادوار گذشته برنامه ریزی شده که باید با انسجام و قوت ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی : پیوست فرهنگی و معنوی اقدامات شهرداری قم تقویت شود

آیت الله اعرافی : پیوست فرهنگی و معنوی اقدامات شهرداری قم تقویت شود