مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-28سياسي

یکپارچه سازی سیستم کنترل پذیرش مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره)


سیستم بومی مدیریت پذیرش مسافر که طراحی، ساخت و پشتیبانی آن از سوی متخصصین ایرانی صورت گرفته و با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شده است.

- سیستم بومی مدیریت پذیرش مسافر که طراحی، ساخت و پشتیبانی آن از سوی متخصصین ایرانی صورت گرفته و با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیستم بومی مدیریت پذیرش مسافر که طراحی، ساخت و پشتیبانی آن از سوی متخصصین ایرانی صورت گرفته است و با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شده است، با قابلیت های بالا و امکانات فراوانی از جمله ی کپارچه ساز ی سیستم کنترل پذیرش مسافر، استفاده از سخت افزارهای انحصاری فرودگاهی، تیم پاسخگویی 24 ساعته، تیم پشتیبانی مجهز و قدرتمند، پذیرش مسافر هوشمند، دسترسی به آمار مسافران هر ایرلاین به صورت تفکیک شده و.

ارائه شده است.

یکپارچه ساز ی سیستم کنترل پذیرش مسافر یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از این سیستم، یکپارچه سازی سیستم کنترل پذیرش مسافر جهت پشتیبانی و مدیریت تیم فرودگاهی و آمار دقیق از جزییات پذیرش مسافر، بار و… است که این ظرفیت به فرودگاه در مدیریت منابع، از منابع انسانی گرفته تا منابع مصرفی فرودگاه کمک می کند که برنامه جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی سیستم کنترل پذیرش مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره)

یکپارچه سازی سیستم کنترل پذیرش مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره)