مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-28بين الملل

رییس سابق موساد: قدرت بازدارندگی مان را از دست داده ایم


رییس سابق موساد در واکنش به عملیات استشهادی اخیر در غور اردن تاکید کرد، این عملیات نشان می دهد که اسراییل قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.

- رییس سابق موساد در واکنش به عملیات استشهادی اخیر در غور اردن تاکید کرد، این عملیات نشان می دهد که اسراییل قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، برخی رسانه های اسراییلی به عملیات استشهادی در غور اردن واکنش نشان داده و تاکید کردند، آنچه رخ داد و به مرگ یک شهرک نشین و زخمی شدن تعدادی دیگر ختم شد، دقیقا همان چیزی است که دو نهاد امنیتی و نظامی اسراییل از آن هراس دارد و آن رویکرد عملیات در پی عملیات است.

دنی یاتوم، رییس سابق موساد در این خصوص اظهار کرد: این عملیات نشان می دهد که اسراییل قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.

یاتوم گفت: این واقعیت که فلسطینی ها در روز روشن زمانی که افراد زیادی حضور دارند، دست به عملیات بزنند سپس موفق به فرار شوند حاکی از این است که باید تلاش گسترده ای برای بازگرداندن قدرت بازدارندگی انجام شود.

اور هیلر، خبرنگار مسایل نظامی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: موفقیت فلسطینی ها در حواره دیگر گروه های مسلح در مناطق مختلف را به حضور با اسلحه در خیابان ها تشویق می کند و در اینجا صحبت به طور مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد: قدرت بازدارندگی مان را از دست داده ایم

رییس سابق موساد: قدرت بازدارندگی مان را از دست داده ایم