مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-28سياسي

گفت وگوهای «سازنده و امیدوارکننده » ایران وآژانس به توافق می رسد؟


سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر رافائل گروسی در روزهای آینده به تهران خبر داده است.

با این حال کارشناسان و تحلیل گران به این سفر و حضور مدیرکل آژانس در تهران که با هدف رفع و حل اختلافات و ابهامات باقی مانده انجام می شود، - گفت وگوهای سازنده و امیدوارکننده ایران وآژانس به توافق می رسد؟ سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر رافائل گروسی در روزهای آینده به تهران خبر داده است.

با این حال کارشناسان و تحلیل گران به این سفر و حضور مدیرکل آژانس در تهران که با هدف رفع و حل اختلافات و ابهامات باقی مانده انجام می شود، به دیده تردید نگاه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته هیاتی از بازرسان آژانس به سرپرستی ماسیمو آپارو معاون پادمانی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران آمد و با کارشناسان و مقامات سازمان انرژی اتمی بر سر حل و فصل مسایل باقی مانده و اختلافات میان دو طرف برای رسیدن به یک راهکار مرضی الطرفین گفت وگو کردند.

بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران روز دوشنبه ضمن تایید خبر سفر رافائل گروسی به تهران در روزهای آینده گفت: در روزهای گذشته گفت وگوهای سازنده و امیدوارکننده ای با هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی به ریاست ماسیمو آپارو ، معاون پادمانی آژانس داشتیم و بر همین اساس آقای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوهای «سازنده و امیدوارکننده » ایران وآژانس به توافق می رسد؟

گفت وگوهای «سازنده و امیدوارکننده » ایران وآژانس به توافق می رسد؟