مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:002023-02-28سياسي

دغدغه های فرهنگی و توجه به اعتقادات مذهبی از اولویت های نوروز 1402 یزد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: دغدغه های فرهنگی و توجه به اعتقادات مذهبی و آداب و رسوم مردم استان یزد از اولویت های نوروز 1402 خواهد بود.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: دغدغه های فرهنگی و توجه به اعتقادات مذهبی و آداب و رسوم مردم استان یزد از اولویت های نوروز 1402 خواهد بود.

احمد آخوندی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، ویژه برنامه های فرهنگی برای این ایام در نظر گرفته شده که با محوریت دستگاه های فرهنگی متولی و دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشینه فرهنگی یزد و زیست مومنانه مردمان این شهر، برای احیای فرهنگ دارالعباده در رمضان برنامه ریزی خاصی خواهیم داشت و در راستای توسعه گردشگری یزد با حفظ موازین اسلامی، فرهنگی و در نظر گرفتن تمام چارچوب های دین تلاش خواهیم کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با بیان این که تأسیسات گردشگری در این زمینه همکاری لازم را دارند، گفت: نظارت بر اماکن تاریخی و تأسیسات گردشگری استان در زمینه های متعدد به خصوص رعایت پیوست های فرهنگی، عفاف و حجاب تشدید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، آخوندی در پایان اظهار کرد: غبارروبی مساجد و اماکن مذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های فرهنگی و توجه به اعتقادات مذهبی از اولویت های نوروز 1402 یزد

دغدغه های فرهنگی و توجه به اعتقادات مذهبی از اولویت های نوروز 1402 یزد