مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:552023-02-28بين الملل

تل آویو: عملیات «اریحا» همان سناریویی بود که از آن هراس داشتیم


صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات «اریحا» همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.

- صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات اریحا همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات اریحا که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست و مجروح شدن شماری دیگر شد، اذعان کردند: آنچه اتفاق افتاد دقیقاً همان چیزی است که از هراس داشتیم و نهادهای امنیتی و نظامی اسراییل درباره آن هشدار داده بودند.

بر اساس این گزارش، دانی یاتوم ژنرال ذخیره ارتش رژیم اشغالگر و رییس سابق موساد هم در واکنش به این عملیات گفت که این عملیات نشان داد که اسراییل بازدارندگی خود را از دست داده است.

وی در ادامه افزود: این واقعیت که فلسطینی ها در روشنایی روز عملیات هایی را انجام می دهند که در آن افراد زیادی حضور دارند و سپس موفق به فرار می شوند، نشان می دهد که برای بازگرداندن بازدارندگی باید کار سختی انجام شود.

این در حالی است که اور هلر خبرنگار امور نظامی کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیست هم اذعان کرد: موفقیت فلسطینی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: عملیات «اریحا» همان سناریویی بود که از آن هراس داشتیم

تل آویو: عملیات «اریحا» همان سناریویی بود که از آن هراس داشتیم