مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-28ورزشي

پیروز تلف شد/ رییس بیمارستان دامپزشکی: از مردم عذرخواهی می کنیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر مرادی رییس بیمارستان دامپزشکی مرکزی امروز سه شنبه نهم اسفند در ویدیوی از تلف شدن پیروز اظهار تاسف کرد و گفت: - پیروز تلف شد/ رییس بیمارستان دامپزشکی: از مردم عذرخواهی می کنیم! پیروز توله یوز پردیسان که به علت نارسایی کلیوی از پنج شنبه هفته گذشته (پنجم اسفند) در بیمارستان دامپزشکی مرکزی بستری شده بود، بعد از انجام دیالیز تلف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر مرادی رییس بیمارستان دامپزشکی مرکزی امروز سه شنبه نهم اسفند در ویدیوی از تلف شدن پیروز اظهار تاسف کرد و گفت: با از دست دادن پیروز و عدم اثربخشی تمام تلاش هایی که تیم درمان در چند روز گذشته برای نجات حیوان انجام داد همراه بود، باعث تاسف من و تمام همکاران است و از همه عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم این حیوان را نگه داریم.

10 اردیبهشت ماه امسال خبری منتشر شد که دوستداران محیط زیست را بسیار خوشحال کرد اینکه سه توله یوز از ایران یوزپلنگ ایرانی که در توران در اسارت بود به روش سزارین متولد شد، پدر این توله ها فیروز نام دارد که با هدف تکثیر در اسارت، از طبیعت زنده گیری شده بود و در نهایت سه توله یوز از فیروز و ایران به دنیا آمد البته این خوشحالی چندان طول نکشید، چون خبر رسید که مادر توله ها را تحویل نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروز تلف شد/ رییس بیمارستان دامپزشکی: از مردم عذرخواهی می کنیم!

پیروز تلف شد/ رییس بیمارستان دامپزشکی: از مردم عذرخواهی می کنیم!