مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-28فرهنگي

ناچاریم در نگارش داستان های تاریخی از تخیل استفاده کنیم


نویسنده کتاب «مرا با خودت ببر» می گوید وقتی سراغ تاریخ می رویم حفره هایی در دل تاریخ است و زمانی که می خواهیم داستانی را بنویسیم ناچاریم آن ها را از تخیل پر کنیم.

- نویسنده کتاب مرا با خودت ببر می گوید وقتی سراغ تاریخ می رویم حفره هایی در دل تاریخ است و زمانی که می خواهیم داستانی را بنویسیم ناچاریم آن ها را از تخیل پر کنیم.

خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ فاطمه میرزاجعفری: کتاب مرا باخودت ببر نوشته مظفر سالاری توسط انتشارات به نشر به چاپ رسیده است.

این کتاب رمانی پرحادثه است که در دوران امام جواد (ع) روایت می شود و داستانی عاشقانه دارد که درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در دوره امام جواد (ع) است.

مظفر سالاری از سال 67 اداره کتابخانه ادبی را برعهده داشته است و از سال 71 با مجله سلام بچه ها به عنوان مسئول داستان هماری داشته است.

همچنین کتاب نیمه شبی در حله از این نویسنده نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی بوده است و نخستین جلد از مجموعه پنج جلدی داستان نویسی قدم به قدم با نام گشایش داستان در سال 83 از این نویسنده به چاپ رسیده است.

اما داستان کتاب مرا با خودت ببر قصه مرد جوانی به اسم ابراهیم است که عاشق دختری در دمشق شده است.

ابراهیم با اعتبار پدر مرحومش کسب و کاری در شهر دمشق دارد، تمام فکر او درگیر دختری به نام آمال است و تمرکزش را به هم ریخته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناچاریم در نگارش داستان های تاریخی از تخیل استفاده کنیم

ناچاریم در نگارش داستان های تاریخی از تخیل استفاده کنیم