مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-28بين الملل

فرافکنی پرایس در واکنش به اظهارات حقوق بشری امیرعبدالهیان


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به دو سوال درباره اظهارات وزیر امور خارجه ایران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و اظهارات اخیر او درباره آمادگی آمریکا برای نهایی کردن توافق در مذاکرات وین پاسخ داد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به دو سوال درباره اظهارات وزیر امور خارجه ایران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و اظهارات اخیر او درباره آمادگی آمریکا برای نهایی کردن توافق در مذاکرات وین پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخشی از یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به که در بخشی از آن تاکید شده احترام به حقوق بشر و کرامت انسانی برای جمهوری اسلامی ایران یک ارزش بنیادین است و ریشه در رسوم و باورهای ملی و اعتقادات مذهبی ما دارد و ما در این چهاچوب به طور خستگی ناپذیر و مستمر برای صیانت و ارتقای حقوق بشر و کرامت انسانی تلاش کرده ایم.

ما در طول تاریخ طولانی و با عظمت خود آموخته ایم که نباید از مشکلات و ناملایمات ناامید شده یا اجازه دهیم که موانع ما را از مسیرمان منحرف کنند.

واکنش نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرافکنی پرایس در واکنش به اظهارات حقوق بشری امیرعبدالهیان

فرافکنی پرایس در واکنش به اظهارات حقوق بشری امیرعبدالهیان