مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:312023-02-28سياسي

امیدواریم اجرای سامانه سردسیری سال آینده آغاز شود


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته و مذاکره با وزیر نیرو برای تعیین تکلیف هرچه زودتر سامانه سردسیری ، - امیدواریم اجرای "سامانه سردسیری" سال آینده آغاز شود ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته و مذاکره با وزیر نیرو برای تعیین تکلیف هرچه زودتر سامانه "سردسیری"، ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی این طرح سال آینده آغاز شود.

دکتر محمد رشیدی در گفت و گو با ایسنا، از پیگیری و رایزنی های صورت گرفته خصوصا با وزیر نیرو برای تعیین تکلیف سامانه سردسیری خبر داد و گفت: طی دیداری که اخیرا با وزیر نیرو داشتیم نیز بر لزوم اجرای هرچه سریع تر این طرح تاکید شد و ایشان قول داد اجرای این سامانه آغاز شود.

وی ادامه داد: تاکید وزیر نیرو بر این بود که ابتدا مطالعات سامانه سردسیری هرچه زودتر تکمیل و برآوردهای لازم انجام شود تا در سال آینده بتوانیم کار این طرح را آغاز کنیم.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه درباره منابع مالی در نظر گرفته شده برای سامانه سردسیری نیز با بیان اینکه این طرح در بودجه ردیف مطالعه و اجرا دارد و مبلغ دیگری نیز از بودجه وزارت نیرو برای این طرح لحاظ شده، یادآور شد: قرار است از محل صندوق توسعه ملی نیز منابعی برای سامانه های سردسیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم اجرای سامانه سردسیری سال آینده آغاز شود

امیدواریم اجرای سامانه سردسیری سال آینده آغاز شود