مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-28اقتصادي

قطع جریان گاز 68 اداره پرمصرف در ایلام


از ابتدای شروع طرح پایش مصرف گاز ادارات تاکنون، گاز 68 اداره پرمصرف در اقصی نقاط استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شده است.

- محمود کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در بازدیدهای صورت گرفته از آغاز شروع فصل سرد سال تاکنون، 2 هزار و 832 مورد اخطار کاهش مصرف به دستگاه های اجرایی استان داده شده است، افزود: تاکنون 8 هزار و 830 مورد پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان، مراکز آموزشی و فرهنگی، ورزشی، عمومی و غیره انجام شده است.

وی افزود: با فرارسیدن فصل سرد سال و افزایش بی رویه مصرف گاز و ضرورت استفاده بهینه از این نعمت خدادادی، به جهت جلوگیری از قطع احتمالی گاز در بخش های خانگی کشور، وزیر کشور در آذرماه سال جاری به استانداران کشور ابلاغ کرد، تمامی ادارات دولتی بایستی دمای وسایل گرمایشی خود را در دمای 18 درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه طرح پایش مصرف گاز ادارات در استان با هدف شناسایی مشترکین عمومی پرمصرف انجام می شود، تصریح کرد: در این طرح، اکیپ های پایش مصرف شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان های دولتی و اماکن عمومی را رصد کرده و در صورت بالا بودن مصرف از میزان ابلاغی، در مرحله اول تذکر و اخطار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع جریان گاز 68 اداره پرمصرف در ایلام

قطع جریان گاز 68 اداره پرمصرف در ایلام