مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 07:552023-02-28ورزشي

اعزام 10 تکواندوکار ناشنوا به قهرمانی آسیا قرقیزستان


رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: به دلیل کمبود منابع مالی مجبوریم با تیم ناقص به مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان برویم، اما تنها به قهرمانی فکر می کنیم.

- رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: به دلیل کمبود منابع مالی مجبوریم با تیم ناقص به مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان برویم، اما تنها به قهرمانی فکر می کنیم.

غلامرضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام 10 تکواندوکار ناشنوا به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: این مسابقات از روز چهارشنبه در قرقیزستان برگزار می شود که تیم ما با 10 ورزشکار (8 ورزشکار دختر و پسر در رشته کیوروگی و دو ورزشکار پومسه کار) عازم این رقابتها می شوند.

وی گفت: تلاش بر این بود که در رشته کیوروگی با 16 ورزشکار دختر و پسر به این مسابقات برویم که به دلیل کمبود منابع مالی متاسفانه تنها شرایط اعزام 8 ورزشکار به این رقابتها فراهم شد که قطعا تاثیر زیادی در کاهش مدال آوری ما خواهد داشت.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب جایگاه قهرمانی در این مسابقات هستید، تصریح کرد: بعد از کسب جایگاه قهرمانی در جهان و المپیک، هدف بعدی ما کسب عنوان قهرمانی در آسیا است، البته با توجه به این که اکثر حریفان ما از جمله کره، چین تایپه، چین، ازبکستان و قرقیزستان با نفرات کامل در هر رشته در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10 تکواندوکار ناشنوا به قهرمانی آسیا قرقیزستان

اعزام 10 تکواندوکار ناشنوا به قهرمانی آسیا قرقیزستان