مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 05:152023-02-28بين الملل

بنی گانتز: نتانیاهو مسئول شعله ور شدن اوضاع در «حواره» است


وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول شعله ور شدن اوضاع در منطقه حواره واقع در جنوب نابلس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سما، بنی گانتز وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و یکی از مخالفان کابینه کنونی این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول بحرانی شدن اوضاع در منطقه حواره دانست.

بر اساس این گزارش، بنی گانتز طی سخنانی در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو گفت: تو مسئول بحرانی شدن وضعیت در حواره هستی.

طبق اعلام شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، گانتز افزود: عاملان این آتش افروزی ها و کسانی که اگر حمایت و دفاع تو از آنها نبود، به خود جرات این کار را نمی دادند، باید توسط نظامیان ارتش تحت پیگرد قرار گیرند.

اشاره گانتز به اقدامات تحریک آمیز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بتسلییل اسموتریچ وزیر دارایی و تندرو رژیم صهیونیستی است که از اقدام صهیونیست ها در آتش زدن منازل و خودروهای فلسطینیان حمایت کردند.

لازم به ذکر است که شهرک نشینان صهیونیست، تحت حمایت نظامیان اشغالگر با یورش به منطقه حواره در جنوب نابلس اقدام به آتش زدن خانه ها، اموال و خودروهای فلسطینی ها نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی گانتز: نتانیاهو مسئول شعله ور شدن اوضاع در «حواره» است

بنی گانتز: نتانیاهو مسئول شعله ور شدن اوضاع در «حواره» است