مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 00:402023-02-27اقتصادي

بررسی خشت به خشت مشکلات کوره داران خراسان جنوبی


مشکلات کوره داران خراسان جنوبی با طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و راهکارهای پیشنهادی برای حل آنها ارائه شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: با روی کار آمدن دولت سیزدهم کار گروه های مختلفی در استان ها برای رفع مشکلات موجود تشکیل شد که یکی از این کار گروه ها، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که در هر جلسه آن با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، مدیران کل مربوط، مدیران بانک ها و تعدادی از صاحبان بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاران در نقاط مختلف استان، مشکلات این واحدها مطرح، بررسی و راهکارهای پیشنهادی با همکاری و تعامل مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی پیشنهاد می شود.

چندی پیش نامه ای از سوی انجمن و اتحادیه صنفی کارفرمایی تولید کنندگان آجر استان با 12 درخواست به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارسال شد.

در بخشی از این نامه آمده است با توجه به نقش این واحدهای صنعتی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین آجر مورد نیاز و همکاری با انبوه سازان و سازندگان مسکن استان، خواسته ها و مطالبات خود را برای تصمیم در این زمینه و گره گشایی از این صنعت مهم در کارگروه تسهیل و رفع موانع موجود اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خشت به خشت مشکلات کوره داران خراسان جنوبی

بررسی خشت به خشت مشکلات کوره داران خراسان جنوبی