مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 00:302023-02-27سياسي

برگزاری جشن نیکوکاری در 27 پایگاه شهر و روستا گنبدکاووس


مدیر کمیته امداد شماره یک گنبدکاووس گفت: جشن نیکوکاری امسال در تاریخ 11 اسفندماه امسال در 27 پایگاه شهر و روستا در گنبدکاووس برگزار می شود.

- علیرضا کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: هرساله در آستانه سال نو کمیته امداد برای جمع آوری خیرات و کمک های مردمی با برپایی پایگاه ها، جشن نیکوکاری برگزار می کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز 27 پایگاه شهری و روستایی  در تاریخ 11 اسفندماه امسال در گنبدکاووس برای جشن نیکوکاری برپا می شود.

همچنین پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای این جشن در 12 اسفندماه در سطح مصلی های نمازجمعه اهل تشیع و تسنن و 14 اسفندماه با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس برگزار می شود.

این جشن محدود به چند روز نبوده و مردم عزیز می توانند تا پایان سال کمک های خود را به کمیته امداد تحویل دهند.

وی ادامه داد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 589 میلیون تومان جمع آوری شد و امسال پیش بینی می شود مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون تومان توسط پایگاه های کمیته امداد و 27 مرکز نیکوکاری جمع آوری شود.

کریمیان گفت:تعداد کل مددجویان اداره کمیته امداد شماره یک، هفت هزارو 638 خانوار در قالب 14 هزارو 229 نفر بوده که از این تعداد پنج هزارو 417 خانوار روستایی و دو هزارو 221 خانوار شهری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری در 27 پایگاه شهر و روستا گنبدکاووس

برگزاری جشن نیکوکاری در 27 پایگاه شهر و روستا گنبدکاووس