مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:122023-02-27سياسي

قالیباف: رفع مشکلات بیماران نادر به همدلی ملی نیازمند است


رفع مشکلات بیماران نادر به همدلی ملی نیازمند است و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا به تسهیل روند درمان یا کنترل این بیماری ها کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس، به مناسبت روز حمایت از بیماران نادر ایران ، در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: بیش از ده سال است که روز جهانی بیماری های نادر توسط گروه های مردمی، محققان، پزشکان، خانواده های مرتبط و خود بیماران درگیر با این نوع از بیماری ها، به عنوان روزی برای آشنایی و توجه به بیماری های نادر و تلاش برای پیشگیری، تشخیص و افزایش کیفیت زندگی این بیماران، معرفی و گرامی داشته می شود.

 از امسال، روز 8 اسفندماه در تقویم ملی ما نیز به همین هدف به نام روز حمایت از بیماران نادر ایران نام گذاری شده است.

آگاهی عمومی از بیماری های نادر نقشی مهم در فرآیند ادغام اجتماعی این بیماران عزیز و همچنین افزایش همدلی عمومی برای کاهش مشکلات ناشی از بیماری ایفا می کند.

تأمین داروهای بیماری های نادر، آموزش های پزشکی مرتبط و تأمین تجهیزات لازم همواره دغدغه بیماران نادر است و سختی های آن ها را مضاعف می کند؛ رفع این مشکلات به همدلی ملی نیازمند است و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا به تسهیل روند درمان یا کنترل این بیماری ها کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: رفع مشکلات بیماران نادر به همدلی ملی نیازمند است

قالیباف: رفع مشکلات بیماران نادر به همدلی ملی نیازمند است