مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:452023-02-27سياسي

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده در شیراز


طی روزهای دهم تا دوازدهم اسفند امسال، شیراز میزبان رویدادی ملی با عنوان استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده خواهد بود.

- برگزاری رویداد "استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده" در شیراز ایسنا/فارس طی روزهای دهم تا دوازدهم اسفند امسال، شیراز میزبان رویدادی ملی با عنوان "استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده" خواهد بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس و رییس شورای برگزاری این رویداد دوشنبه 8 اسفند در یک نشست خبری، با اشاره به برگزاری چند پیش رویداد قبل از برنامه اصلی، گفت: این رویدادها شامل برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی رایگان گردشگری است که از 1 تا 7 اسفندماه 1401 در تالار دکتر مصطفوی ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز برگزار می شود.

علی سیدنصیری اضافه کرد: برگزاری کارگاه های تجربه نگاری با حضور متخصصین گردشگری، از دیگر برنامه های پیش رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شیراز است.

رییس شورای برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: استارتاپ ویکند یک گردهمایی آموزشی و تجربی برای کارآفرینان و افراد ایده پرداز است تا در جریان آن بتوانند ایده های خود را با یکدیگر در میان گذاشته و آن ها را در معرض قضاوت داوران و مربیان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده در شیراز

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده در شیراز