مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-27پزشكي

طب ملی بر پایه معنویت شکل گیرد


اکنون طب ملی برای کشور مورد نیاز است تا ارتباط پزشک و بیمار از مادی به معنوی تغییر یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی پدر علم سم شناسی ایران گفت: اکنون طب ملی برای کشور مورد نیاز است تا ارتباط پزشک و بیمار از مادی به معنوی تغییر یابد.

پروفسور مهدی بلالی مود، امروز دوشنبه 8 اسفند در نشست گذشته، حال و آینده پزشکی در ایران که در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر درمان در کشور بر پیشگیری مقدم شده در صورتی که این موضوع در دنیا برعکس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تامین سلامت جامعه به جز وزارت بهداشت به بیش از 10 نهاد دیگر وابسته است، افزود: کنگره سم شناسی در ایران هر دو سال یک بار برگزار می شود که اکنون به چهاردهمین مرحله رسیده و بیشترین موضوع آن آلودگی هواست.

پدر علم سم شناسی ایران با بیان اینکه اکنون اخلاق پزشکی و اخلاق پژوهش با ضعف ارتباطات بین المللی و کمبود امکانات سیر نزولی پیدا کرده است، تصریح کرد: گذشته دور پزشکی ایران با وجود ابوعلی سینا و رازی درخشان بوده، اما گذشته نزدیک که از صد سال گذشته شروع شده عقب تر از پزشکی مدرن غرب است.

بلالی مود با بیان اینکه انجمن علم سم شناسی سازمانی غیردولتی است که می تواند در زمینه آلودگی هوا و سایر موارد اظهار نظر کند، گفت: آلودگی هوا که چند شهر کشور را دچار مشکل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب ملی بر پایه معنویت شکل گیرد

طب ملی بر پایه معنویت شکل گیرد