مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-27پزشكي

مرکز مداخله در بحران بهزیستی 20 روز به بانوان خدمات می دهد


کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پذیرش در مرکز مداخله در بحران به صورت خودمعرفی و یا دستور قضایی است و فرد 20 روز از خدمات مددکاری، - پزشکی و روانشناسی بهره مند می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افسانه میرزایی شامگاه دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: پذیرش بانوان و دختران در مرکز مداخله درمانی در بحران به صورت خود معرفی و یا با دستور قضایی است و افراد می توانند به مدت 20 روز از خدمات مددکاری، پزشکی و درمانی و روانشناسی استفاده کنند.

وی افزود: اگر برخی از دختران و بانوان نتوانند به خانواده بازگردند به مرکز دیگری منتقل می شوند که در آنجا دختران و زنان آسیب دیده که رفتارهای پرخطر دارد نگهداری می شوند اما مرکز دیگری را نیز برای دختران و زنان در معرض آسیب در نظر گرفتیم.

کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: خانه امن نیز برای زنانی است که از سوی همسر مورد خشونت واقع شده اند.

میرزایی با اشاره به راه اندازی مرکزی برای کودکان کار تصریح کرد: سعی می شود که این کودکان ساعات کمتری را در خیابان بگذرانند و بیشتر در کنار خانواده قرار گیرند.

وی گفت: مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده یک مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی است که خدماتی را برای کودکان کار فراهم می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مراکز مداخله در بحران در راستای کنترل و کاهش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مداخله در بحران بهزیستی 20 روز به بانوان خدمات می دهد

مرکز مداخله در بحران بهزیستی 20 روز به بانوان خدمات می دهد