مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-27ورزشي

گل گهر 2 - 1 پیکان / برد مهم دلچسب شاگردان قلعنه نویی برای حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نیمه اول این دیدار با گل های دقیقه 11 رضا شکاری و دقیقه 28 نوید عاشوری به نفع گل گهر سیرجان به پایان رسید و به غیر از این دو گل شاگردان قلعه نویی در چند صحنه دیگر هم موقعیت گل داشتند.

- تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق شد پیکان را از پیش رو بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، نیمه اول این دیدار با گل های دقیقه 11 رضا شکاری و دقیقه 28 نوید عاشوری به نفع گل گهر سیرجان به پایان رسید و به غیر از این دو گل شاگردان قلعه نویی در چند صحنه دیگر هم موقعیت گل داشتند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ دوشنبه 1401/12/8 داوران: علی بای - یعقوب سخندان - نجف پناهی - محمدرضا تارخ - ناظر داوری: ایرج نظری ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان شرح گل: گل گهر یک- پیکان صفر (دقیقه 12: رضا شکاری): روی پاس مرتضی تبریزی رضا شکاری صاحب توپ شد و درحالی که مظاهری از دروازه بیرون آمده بود شکاری با یک بغل پا زیبا و از پشت محوطه جریمه از غفلت مدافعان استفاده کرد و تیمش را به گل رساند.

گل گهر دو- پیکان صفر (دقیقه 28: نوید عاشوری): با دخالت پور علی توپ در محوطه جریمه به عاشوری رسید و این بازیکن با یک بغل پا فنی دروازه پیکان را باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل گهر 2 - 1 پیکان / برد مهم دلچسب شاگردان قلعنه نویی برای حسینی

گل گهر 2 - 1 پیکان / برد مهم دلچسب شاگردان قلعنه نویی برای حسینی