مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:412023-02-27سياسي

بهادری جهرمی: آیین نامه جامع حمایت از نخبگان ایرانی تصویب شد


سخنگوی دولت از تصویب آیین نامه جامع حمایت از نخبگان ایرانی خبر داد و گفت: وزارتخانه های علوم و بهداشت موظف هستنتد سالانه معادل 20 درصد از ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی خود در دانشگاه را به نخبگان اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت گفت: در راستای دستور رییس جمهور درخصوص تدوین دستورالعملی به منظور حمایت مؤثر از نخبگان، هیئت وزیران آیین نامه حمایت از نخبگان ایرانی را تصویب کرد.

وی تصریح کرد: براساس این آیین نامه و به منظور حمایت از پژوهش های نخبگان و ارتقای عملکرد و تأثیرگذاری آن ها، پژوهانه استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی به نخبگان اعطاء می شود.

شیوه نامه نحوه اعطای پژوهانه خدمات آزمایشگاهی نخبگان توسط بنیاد ملی نخبگان با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تهیه و ابلاغ می گردد.

سخنگوی دولت گفت: وزارتخانه های علوم و بهداشت همچنین موظف شدند با همکاری بنیاد ملی نخبگان و در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، زمینه پذیرش رتبه های برتر کنکور سراسری و المپیادهای دانش آموزی را تا مقطع تحصیلی دکتری در رشته های گروه علوم پایه و علوم انسانی و همچنین اعطای بورس عضو هیئت علمی در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: آیین نامه جامع حمایت از نخبگان ایرانی تصویب شد

بهادری جهرمی: آیین نامه جامع حمایت از نخبگان ایرانی تصویب شد