مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:402023-02-27سياسي

دادگاه پنجم متهمان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ/پاسخ نماینده دادستان به تعارضات


پنجمین دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمین، وکلای مدافع آنان و جمعی از خانواده شهدای این حمله تروریستی در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس پنجمین دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمین، وکلای مدافع آنان و جمعی از خانواده شهدای این حمله تروریستی در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد.

در این جلسه نیز که به ریاست قاضی سید محمود ساداتی و مستشاران دادگاه برگزار شد نماینده دادستان عمومی و انقلاب شیراز در دفاع از کیفرخواست صادره و در پاسخ به اظهارات متهمین ردیف های اول و دوم به بخشی از تعارضات بیان شده در اعترافات متهمین در جلسات گذشته دادگاه پرداخت .

سیده حمیده حسینی پور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه متهمین بارها به عدم اطلاع نیت آمران و عامل اصلی حمله به زوار شاهچراغ اشاره کرده اند؛ گفت: این در حالی است که در تحقیقات پرونده و اعترافات آنان در دادسرا و همچنین اظهاراتشان در جلسات پیشین به ارتباطات دو طرفه و گرفتن دستورات از طریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام و همچنین تشکیل گروه با سایر مرتبطین با این حمله تروریستی در شبکه اجتماعی ایمو اشاره و عنوان کرده اند علت استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه پنجم متهمان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ/پاسخ نماینده دادستان به تعارضات

دادگاه پنجم متهمان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ/پاسخ نماینده دادستان به تعارضات