مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:052023-02-27اجتماعي

جشنواره غذای محلی در شهر دهدشت برگزار شد


دهدشت_ رییس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: جشنواره غذاهای سالم با اولویت غذاهای محلی وبومی و با هدف مهارت کسب درآمد و تقویت نوع دوستی در مدرسه دبستان فرهنگیان دهدشت برگزار شد.

- فریدون فاطمی زاده در حاشیه برگزاری جشنواره غذای سنتی افزود: غذاهای بومی و محلی با مشارکت خانواده ها توسط دانش آموزان با رعایت نکات بهداشتی تهیه شد.

وی با اشاره به برپایی سیاه چادر، نواختن موسیقی محلی و نمایش دست ساخته های سنتی در کنار این نمایشگاه تصریح کرد: بچه ها از غذاهای سالم و بهداشتی آگاهی پیدا می کنند.

فاطمی زاده با بیان اینکه این جشنواره چند هدف را دنبال می کند تصریح کرد: آشنایی بچه ها با غذاهای بومی و محلی، یادآوری آداب و سنت های لری از نکات مهم این جشنواره بود.

فاطمی زاده همچنین آموزش مهارت کسب درآمد و تقویت حس نوعی دوستی و احسان بچه ها در آستانه جشن نیکوکاری با اختصاص بخشی از این درآمد به دانش آموزان نیازمند را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

رییس آموزش و پرورش کهگیلویه بیان کرد: با برگزاری این نوع جشنواره ها و نمایشگاه ها شور و نشاط در بین دانش آموزان ایجاد و بچه ها لذت می برند.

فریبا آریامنش معلم و برگزار کننده این جشنواره نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه با عنوان غذاهای سنتی و با هدف آشنایی دانش آموزان با غذاهای محلی، آدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذای محلی در شهر دهدشت برگزار شد

جشنواره غذای محلی در شهر دهدشت برگزار شد