مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:002023-02-27ورزشي

ابراز امیدواری شهردار تهران برای ارایه خدمات اثرگذار به قهرمانان


شهردار تهران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با کمیته ملی المپیک گفت :امیدواریم به ویژه برای قهرمانان افتخارآفرین خدماتی را ارایه کنیم که در زندگی آن ها اثرگذار باشد.

- شهردار تهران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با کمیته ملی المپیک گفت :امیدواریم به ویژه برای قهرمانان افتخارآفرین خدماتی را ارایه کنیم که در زندگی آن ها اثرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در مراسم امضای تفاهمنامه بین شهرداری تهران با کمیته ملی المپیک برای حمایت از ورزشکاران ایران در بازی های اسیایی و المپیک پاریس که با هدف ایجاد اشتغال و مسکن برای مدال آوران خواهد بود، گفت: ورزش امری است که هم امروز برای ما خلق افتخار می کند و عظمتی را می آفریند و هم نسبت به ایجاد سلامتی و نشاط در جامعه ظرفیت ویژه ای دارد.

انچه که وظیفه ماست توجه به ورزش همگانی است.

وی اضافه کرد: سازمان ورزش شهرداری این رسالت را بر عهده دارد اما ورزش قهرمانی و افتخارافرینی ها که موجب رشد و پویایی جامعه است و اثرگذاری ویژه ای در منطقه و جهان دارد، ظرفیت انکارناپذیری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

شهردار تهران ادامه داد: بدخواهان نظام به دنبال ناامید کردن جوانان و سیاه کردن آینده، خلق یاس و ایجاد انقطاع هستند در حالی که امروز ظرفیت های بی نظیری در کشور وجود دارد که حکایت از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری شهردار تهران برای ارایه خدمات اثرگذار به قهرمانان

ابراز امیدواری شهردار تهران برای ارایه خدمات اثرگذار به قهرمانان