مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-27سياسي

آغاز به کار جشنواره خوارزمی و دست سازه های دانش آموزی در اهواز


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری نهمین دوره جشنواره خوارزمی، گفت: دانش آموزان در کنار درس حتما باید کارآفرینی را نیز فرا بگیرند تا بتوانند خود را برای آینده و خدمت به جامعه با توجه به آموزه های هنرستان ها و دبیرستان ها آماده کنند.

- مسعود حمیدی نژاد امروز (8 اسفندماه) در حاشیه آغاز به کار نهمین دوره جشنواره خوارزمی و جشنواره دست سازه های دانش آموزان که در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نهمین دوره جشنواره خوارزمی با محوریت کارآفرینی در دبیرستان شاهد عفاف برگزار شد و مشابه این جشنواره در مدرسه استثنایی نیز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این جشنواره دانش آموزان زندگی در جامعه را یاد می گیرند و در کنار درس حتما باید کارآفرینی را نیز فرا بگیرند تا بتوانند خود را برای آینده و خدمت به جامعه با توجه به آموزه های هنرستان ها و دبیرستان ها آماده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امیدواریم این اقدامات باعث شود که ارتباط دانش آموزان با فضای کار بیشتر شود و در آینده دغدغه اشتغال نداشته باشند.

آغاز به کار نمایشگاه توانمندی هنرستان ها در اهواز حمیدی نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی هنرستان های فنی و حرفه ای و کارو دانش ناحیه 2 اهواز، نیز گفت: یکی از بحث هایی که به جد از سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره خوارزمی و دست سازه های دانش آموزی در اهواز

آغاز به کار جشنواره خوارزمی و دست سازه های دانش آموزی در اهواز