مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-27سياسي

فقه سیاسی پویا جامعه را از پیچ های سخت گذر می دهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فقه سیاسی شیعه که پویا و استنباط عقلی دارد کشور را به آسانی از پیچ های سخت گذر خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان بعدازظهر دوشنبه در همایش هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در کانون عصمت اردبیل با اشاره به اینکه وابستگی می تواند سرنوشت هر کشوری را به خطر اندازد، اظهار کرد: هر کشوری که استقلال خود را در قبال وابستگی به غرب از دست بدهد سرنوشت خود را به خطر انداخته است.

وی با اشاره موقعیت کنونی کشور در دنیا خاطرنشان کرد: اکنون در پیچ حساسی از تاریخ در حال گذر هستیم و بدون شک با فقه سیاسی شیعه که پویا و استنباط عقلی دارد به آسانی از این پیچ گذر خواهیم کرد.

قاسمیان افزود: تاریخ نشان داده است که سرنوشت کشورها با وابستگی به قدرت های غربی بدون شک به خطر می افتد و ایران با علم بر این موضوع و با استقلال همه جانبه تحولی بس شگرف در دنیا ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز ایران دیگر تاثیرپذیر نیست بلکه در منطقه تأثیرگذار است، تصریح کرد: امروز برخلاف گذشته 80 درصد از نیازهای کشور در داخل تولید می شود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: ایران کشوری است که در تمام زمینه ها از جمله اقتصاد، سیاست، منابع انسانی، انرژی و … به هیچ کشوری محتاج نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقه سیاسی پویا جامعه را از پیچ های سخت گذر می دهد

فقه سیاسی پویا جامعه را از پیچ های سخت گذر می دهد