مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:502023-02-27پزشكي

گام جدید اهالی صنعت دارو برای ایجاد همگرایی و تحلیل چالش ها


اهالی صنعت دارو، در یک گردهمایی پایان سال پیرامون مهم ترین مسائل و مشکلات حوزه دارو در کشور، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین نشست اهالی صنعت دارو برای معرفی چهره اول دارویی کشور، در محل دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حالی برگزار شد که طرح دارویاری و مباحث بودجه ای آن و همچنین نگرانی ها بابت بروز دوباره کمبودهای دارویی در کانون توجه قرار داشت.

شعار امسال این نشست که برای اولین بار برگزار می شد، این بود: همه با هم برای آینده بهتر و حضور جریانات مختلف دارویی اعم از واردکنندگان دارو، تولیدکنندگان دارو، تولیدکنندگان فرآورده های بیوتک، شرکت های پخش دارو، تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی نشان از آن داشت که بازیگران نظام دارویی کشور به این نتیجه رسیده اند که برای عبور از مشکلات و بحران ها نیاز به هم افزایی و همدلی بیشتر دارد.

پیش به سوی همگرایی بیشتر صنعت دارو روح همگرایی و کنارگذاشتن رقابت هایی که ممکن است به تفوق صنفی منجر شود، سبب شد که استقبال چشم گیری از این نشست شود و با حضور بیش از 400 شرکت کننده، 4 معاون غذا و داروی ادوار مختلف وزارت بهداشت، 4 مدیرکل ادوار مختلف سازمان غذا و دارو، 40 مدیرعامل شرکت های دارویی، اعضای هیأت مدیره 5 تشکل حوزه سلامت، 10 عضو هیأت علمی دانشگاه و همچنین ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام جدید اهالی صنعت دارو برای ایجاد همگرایی و تحلیل چالش ها

گام جدید اهالی صنعت دارو برای ایجاد همگرایی و تحلیل چالش ها