مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:412023-02-27اقتصادي

قبض گاز دی ماه 17 هزار مشترک تربت جام رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن افتخاری اظهار کرد: درصورتی که مشترک خانگی در تربت جام که گاز منزل مسکونی وی در روزهای 24، 25 و 26 دی ماه قطع شده و به هر دلیلی همانند تغییر شماره تلفن همراه، قبض رایگان را دریافت ننموده است، می تواند تا بیستم اسفندماه جهت بررسی موضوع به اداره گاز شهرستان تربت جام مراجعه کند.

وی ادامه داد: افت فشار گاز ورودی ایستگاه تربت جام به کمتر از 15 پوند بر اینچ مربع در دی ماه امسال موجب قطع محدود جریان گاز 17 هزار مشترک از مجموع 58 هزار مشترک برای مدت دو تا سه روز شد.

افتخاری یادآور شد: مطابق دستور وزیر نفت در سفر 25 دی ماه به تربت جام، گاز بهای دوره دی ماه این تعداد از مشترکین به صورت رایگان محاسبه و صادرشده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد وزارت نفت و موافقت هیئت وزیران، مبلغ قبض برق دوره دی ماه مشترکان تربت جامی که گاز آن ها قطع شده بود نیز توسط شرکت ملی گاز ایران پرداخت خواهد شد.

مهم ترین علت افت فشار گاز در شهرستان تربت جام را وضعیت خط انتقال آن عنوان کرد و گفت: یکی از برکات حضور وزیر نفت در تربت جام دستور اجرای خط انتقال تقویتی تربت جام است که هم اکنون در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض گاز دی ماه 17 هزار مشترک تربت جام رایگان شد

قبض گاز دی ماه 17 هزار مشترک تربت جام رایگان شد