مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-27ورزشي

راهکار رییس فدارسیون فوتبال برای دریافت مطالبات استقلال و پرسپولیس از AFC


فدراسیون فوتبال کشورمان در تلاش برای دریافت مطالبات دو باشگاه پرطرفدار ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو باشگاه پرطرفدار پایتخت، با مشکلات ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می کنند.

باشگاه استقلال که به خاطر پرداخت مطالبات استراماچونی با چالشی بزرگ روبروست و باشگاه پرسپولیس هم به خاطر تامین پول رو به فروش عطر آورده است.

استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر برای دریافت حق و حقوق بین المللی خودشان به خاطر تحریم های بانکی دچار مشکل جدی هستند و این درحالیست که مطالبات دو باشگاه از AFC یا فیفا می تواند تا حد زیادی دغدغه های مالی سرخابی ها را برطرف کند.

اخیرا علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در گفت وگو با مهدی تاج خواستار کمک فدراسیون برای دریافت مطالبات آبی ها از AFC شده است.

باشگاه پرسپولیس نیز مطالباتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و به همین خاطر مهدی تاج راهکاری را برای دریافت پول ایرانی ها در نظر گرفته است.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان با استفاده از ارتباطاتی که در AFC و همچنین با رییس فدراسیون فوتبال قطر دارد، پیشنهاد واریز مطالبات سرخابی ها به فدارسیون قطر را مطرح کرده که به نظر می رسد این راه به زودی عملی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار رییس فدارسیون فوتبال برای دریافت مطالبات استقلال و پرسپولیس از AFC

راهکار رییس فدارسیون فوتبال برای دریافت مطالبات استقلال و پرسپولیس از AFC