مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-27سياسي

مکتب امام خمینی هرگز کمرنگ نمی شود


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین افتتاحیه جشنواره های آرمان گفت: آرمان خواهی تمام نمی شود و ادامه دارد و این پرچم نسل به نسل تا ظهور حضرت حجت (عج) دست به دست می شود.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین افتتاحیه جشنواره های آرمان گفت: آرمان خواهی تمام نمی شود و ادامه دارد و این پرچم نسل به نسل تا ظهور حضرت حجت (عج) دست به دست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدامین توکلی زاده در آیین افتتاحیه جشنواره های شهرداری تهران(جشنواره مردمی آرمان) که در سی و هفتمین رویداد امید و افتخار در حسینیه جماران تهران برگزار شد، گفت: روزی که قرار شد جشنواره های شهرداری را آغاز کنیم شهردار تهران تاکید داشتند که برای پیگیری اهداف انقلاب اسلامی، رویدادها و رقابت هایی را در شهر شروع کنیم.

خیلی فکر کردیم که اسم جشنواره را چه بگذاریم و شرایط به گونه ای پیش رفت که اتفاقات ماه های اخیر بیفتد و یک جوانی به نام آرمان علی وردی پرچمدار و روح او باعث یک اتقاق بزرگ شود و ما به سمت نام آرمان راهنمایی شویم.

وی افزود: باز فکر کردیم از کدام مبدأ و مکان شروع کنیم دیدیم بزرگ پرچمدار ما در این روزگار کسی جز روح الله نیست؛ کسی که مکتبی را تاسیس کرد که ما هر چقدر خضوع و خشوع در پیشگاه الهی داشته باشیم از این که عمر ما در روزگاری قرار گرفت که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام خمینی هرگز کمرنگ نمی شود

مکتب امام خمینی هرگز کمرنگ نمی شود