مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-27سياسي

صنایع نخ خمین در مرز تعطیلی کامل/پتروشیمی خمین با بحران خوراک مواجه است


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت صنایع نخ خمین در مرز تعطیلی کامل است و امیدواریم هرچه سریع تر به سرمایه گذار مناسب واگذار شود.

- "صنایع نخ خمین" در مرز تعطیلی کامل/پتروشیمی خمین با بحران خوراک مواجه است ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت صنایع نخ خمین در مرز تعطیلی کامل است و امیدواریم هرچه سریع تر به سرمایه گذار مناسب واگذار شود.

علیرضا نظری دوشنبه هشتم اسفندماه در نشست شورای اداری خمین با حضور رییس دیوان عالی کشور که در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی دستگاه قضا حجم بالای ورودی پرونده هاست که ناشی از بعضی از سیاست هایی است که در کشور اعمال می شود و به تبع آن سیاست، انبوهی از پرونده ها را به سمت دستگاه قضا می برد.

نظری افزود: به عنوان مثال در بحث نهاده ها که به رغم نظارت هایی که صورت می گیرد، اما خروجی آن انبوهی از تخلفات است که کار دستگاه قضا را بیشتر کرده است.

وی با اشاره به ضعف اطلاعات مردم نسبت به قوانین و مقررات در کشور تصریح کرد: وقتی پرونده ای تشکیل شد باید سیکل طبیعی خود را طی کند و در نتیجه بار مضاعفی به دوش دستگاه قضا می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع نخ خمین در مرز تعطیلی کامل/پتروشیمی خمین با بحران خوراک مواجه است

صنایع نخ خمین در مرز تعطیلی کامل/پتروشیمی خمین با بحران خوراک مواجه است