مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-27اقتصادي

ضرورت مدیریت یکپارچه محیط زیست بر مبنای فرهنگ و سنت اسلامی


سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت رویکرد مدیریت یکپارچه محیط زیست بر مبنای فرهنگ و سنت اسلامی تاکید کرد.

- سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت رویکرد مدیریت یکپارچه محیط زیست بر مبنای فرهنگ و سنت اسلامی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حلیا سادات حسینی در جلسه مشترک با نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری ضمن معرفی فعالیت ها و عملکرد این اداره کل، تدوین صورتجلسه همکاری در حوزه های محیط زیستی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاری در زمینه مطالعات اکولوژیک، ارزیابی اثرات زیست محیطی، بهینه سازی مصرف انرژی و پایش منابع آلاینده باتوجه به طرح جامع صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه اداره کل آماده انتقال تجارب و اطلاعات در زمینه های مطالعات اکولوژیک و زیست محیطی و سایر موضوعات است، اظهارکرد: با تشکیل کمیته ای مشترک بین اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و نهاد راهبری پایش طرح های توسعه شهری، رد و بدل کردن اطلاعات باعث پیشرفت هر دو مجموعه خواهد شد.

حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگسازی در زمینه موضوعات محیط زیست و تاثیر بسزای آن در بهبود کیفیت زیست شهری اظهار کرد: با نهادینه سازی فرهنگ محیط زیست مبتنی بر ارزش ها و سنت های اسلامی و تغییر زمینه های فکری و فرهنگی و ارایه دیدگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت یکپارچه محیط زیست بر مبنای فرهنگ و سنت اسلامی

ضرورت مدیریت یکپارچه محیط زیست بر مبنای فرهنگ و سنت اسلامی