مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-27پزشكي

تندیس ملی «فداکاری» به دانشجویان جهادگر دزفول اهدا شد


کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان گروه دانشجویی فداکار در سال 1401 معرفی شد و تندیس ملی فداکاری را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز دوشنبه با برگزاری مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اعضای گروه جهادی فداکار قدردانی شد؛ همچنین در این مراسم از تندیس ملی فداکاری که به این گروه جهادی اعطا شده بود، رونمایی شد.

کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان گروه دانشجویی فداکار در سال 1401 معرفی شد و تندیس ملی فداکاری را دریافت کردند.

این تندیس در پی برگزاری یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور به دانشجویان علوم پزشکی دزفول اعطا شده است.

بر اساس آیین نامه این رویداد ملی فرهنگی، حضور داوطلبانه در دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت (ع)، ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخ دادهای طبیعی یا غیرمترقبه، انجام فعالیت های داوطلبانه در امور خیریه، تأمین ارگان های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت زدایی کشور، انجام فعالیت های داوطلبانه در حوزه های سلامت و توانبخشی و انجام فعالیت های داوطلبانه در زمینه حفاظت از محیط زیست از مصادیق هفت گانه فداکاری تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس ملی «فداکاری» به دانشجویان جهادگر دزفول اهدا شد

تندیس ملی «فداکاری» به دانشجویان جهادگر دزفول اهدا شد