مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:212023-02-27سياسي

محرومیت زدایی از 36 محله حاشیه نشین لرستان/ «فلک الدین» پایلوت رفع محرومیت شد


معاون اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: از سال 95 تا کنون در 36 محله حاشیه نشین و کم برخوردار استان اقداماتی در راستای رفع محرومیت انجام شده است.

- بهزاد بازوند امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: طرح محرومیت زدایی از محله فلک الدین خرم آباد به زودی عملیاتی می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن(ع) به منظور اصلاح زیرساختی، عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و .

با کمک دستگاه های اجرایی انجام می شود.

معاون اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه این معاونت در 36 محله حاشیه نشین استان اقدام به محرومیت زدایی کرده است، افزود: معاونت اجتماعی سپاه لرستان از سال 95 تا کنون در 36 محله حاشیه نشین و کم برخوردار استان اقداماتی در راستای رفع محرومیت انجام داده است.

بازوند، اشتغال زایی، ساخت و تعمیر منازل محرومین، کمک به رفع فقر را از جمله فعالیت های انجام شده در جهت محرومیت زدایی در قالب طرح کرامت از سال 95 تا کنون عنوان کرد.

وی از اجرای طرح محرومیت زدایی در دیگر مناطق محروم استان خبر داد و گفت: با اجرا و اتمام طرح محرومیت زدایی منطقه فلک الدین خرم آباد، این مهم در دیگر مناطق حاشیه ای و محروم استان عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از 36 محله حاشیه نشین لرستان/ «فلک الدین» پایلوت رفع محرومیت شد

محرومیت زدایی از 36 محله حاشیه نشین لرستان/ «فلک الدین» پایلوت رفع محرومیت شد