مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-27سياسي

فرماندهی مهم ترین عامل افزایش توان بازدارندگی است


مهمترین عاملی که در افزایش توان بازدارندگی و مقابله با تهدیدات مؤثر است، فرماندهی و کنترل است که امروزه در سطح جهان و نیروهای مسلح تمامی کشورها اهمیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، دومین روز از کنفرانس بین المللی فرماندهی و کنترل با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و نیز جمعی از وابستگان نظامی کشورهای دوست و هم پیمان و مدیران سازمان ها و ارگان های کشوری در سالن شهید فلاحی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

امیر دریادار سیاری در این همایش، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به تهدیداتی که در عرصه های مختلف متوجه کشورمان است اشاره کرد و گفت: کشور ما از یک سو به دلیل انقلابی بودن و ایستادگی در برابر استکبار و همچنین به دلیل موقعیت ژئوپولیتیک و قرار گرفتن در بیضی انرژی جهان همواره مورد تهدید دشمنان قرار داشته است و ضرورت دارد که آمادگی لازم را داشته باشیم که جوابگوی این تهدیدات باشیم.

وی افزود: برای مقابله با تهدیدات ابتدا باید تهدید را شناخت و رصد کرد و در نهایت با آمادگی کامل با آن مقابله کرد، اگر غیر از این باشد ما دچار غافلگیری خواهیم شد و توان بازدارندگی خود را از دست خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی مهم ترین عامل افزایش توان بازدارندگی است

فرماندهی مهم ترین عامل افزایش توان بازدارندگی است