مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-27اقتصادي

تخفیف 25 درصدی شهرداری آستارا برای پرداخت بدهی عوارض


شهردار آستارا از اجرای طرح تشویقی اعمال 25 درصد تخفیف در پرداخت عوارض و بدهی مودیان خبر داد و گفت: مبلغ بدهی قطعا قابل افزایش بوده و در سال 1402 با افزایش قیمت و تعرفه جدید مواجه خواهند شد.

- ایسنا/گیلان شهردار آستارا از اجرای طرح تشویقی اعمال 25 درصد تخفیف در پرداخت عوارض و بدهی مودیان خبر داد و گفت: مبلغ بدهی قطعا قابل افزایش بوده و در سال 1402 با افزایش قیمت و تعرفه جدید مواجه خواهند شد.

میثم الوان پور امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری آستارا با تاکید بر اینکه بدهکاران شهرداری آستارا مشمول جریمه خواهند شد، اظهار کرد: پرداخت نقدی مودیان به شهرداری آستارا مشمول تخفیف می شود و این اقدام در راستای تشویق مودیان صورت می گیرد و نوعی جایزه خوش حسابی به مودیان در قبال پرداخت نقدی بدهی خود به شهرداری است.

وی با بیان اینکه افرادی که در حوزه ساخت و ساز و همچنین در پرونده های مربوط به ماده 100 به شهرداری آستارا بدهی دارند، هرچه سریع تر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، افزود: اگر افراد بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند، مبلغ بدهی قطعا قابل افزایش بوده و در سال 1402 با افزایش قیمت و تعرفه جدید مواجه خواهند شد.

الوان پور با اشاره به افزایش قیمت عوارض و موارد مربوط به ساخت و ساز مرتبط با شهرداری در سال 1402، خاطرنشان کرد: افرادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 25 درصدی شهرداری آستارا برای پرداخت بدهی عوارض

تخفیف 25 درصدی شهرداری آستارا برای پرداخت بدهی عوارض