مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-27سياسي

زندان قدیمی شهرستان تفرش تعطیل شد


زندان قدیمی شهرستان تفرش روز دوشنبه با حضور رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و در راستای بهبود خدمت رسانی و اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان تعطیل و بنای جدید آن مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در این آیین گفت: یکی از مشکلات شهرستان تفرش، وجود زندان قدیمی در بافت شهری بود که امروز با همت همکارانمان در اداره کل زندان های مرکزی، این زندان به خارج از شهر منتقل شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهم ترین رسالت و مأموریت سازمان زندان ها، اصلاح و تربیت است، ایجاد فضای لازم برای بازسازگاری اجتماعی زندانیان از طریق آموزش و حرفه آموزی در اولویت اقدامات قرار دارد و زندان جدید تفرش از بسیاری از این امکانات برخوردار است.

رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور اظهار کرد: با توجه به واقع شدن زندان تفرش در بافت مسکونی همچنین به دلیل فرسودگی، امکان اجرای درست برنامه های اصلاحی و تربیتی در آن وجود نداشت.

محمدی گفت: در مجموع در انتقال زندان ها به بیرون از بافت شهری، استانداردهایی همچون توسعه و بهبود سرانه اسکان، استاندارهای محیطی، توسعه فضاهای اشتغال، حرفه آموزی و فعالیت های فرهنگی، مورد توجه ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان قدیمی شهرستان تفرش تعطیل شد

زندان قدیمی شهرستان تفرش تعطیل شد