مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-27سياسي

انتقال زندان ها به خارج از بافت شهری سیاست راهبردی است


رییس سازمان زندان های کشور یکی از سیاست های راهبردی این سازمان را انتقال زندان ها به خارج از بافت شهری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ظهر دوشنبه در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان مرکزی با حضور در شهرستان تفرش، در شورای اداری این شهرستان حاضر شد.

رییس سازمان زندان ها در این نشست و پس از ارائه گزارش توسط مسئولین شهرستان، با تأکید بر فرهنگ غنی دیار تفرش گفت: آگاهی، بصیرت و فرهنگ قوی از دلایل پایبندی مردم شریف تفرش به انقلاب و نظام اسلامی است.

امیدوارم سفر امروز رییس قوه قضاییه به استان مرکزی نیز توأم با خیر و برکت برای مردم باشد.

وی در ادامه افزود: امروز بنای فیزیکی جدید زندان شهرستان تفرش افتتاح و جایگزین زندان قدیمی خواهد شد، خوشبختانه آمار وقوع جرم در این شهرستان کم است و آرزوی ما هم این است که زندان ها با کاهش جرم و مجرمین، تعطیل و یا تبدیل به اماکن فرهنگی شوند.

محمدی افزود: مهم ترین رسالت و هدف گذاری ما در مدیریت سازمان زندان ها اصلاح و تربیت و بازپروری زندانیان است و این هدف ممکن نیست مگر اینکه فضای مناسب برای نگهداری و نیز حرفه آموزی و آموزش زندانیان وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان ها به خارج از بافت شهری سیاست راهبردی است

انتقال زندان ها به خارج از بافت شهری سیاست راهبردی است