مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-27اجتماعي

تشدید حفاظت از میراث طبیعی و درختان کهنسال البرز


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: حفاظت از میراث طبیعی به خصوص درختان کهنسال ثبت شده با همکاری اساتید دانشکدگان منابع طبیعی و محیط زیست تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیرو انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و دانشکدان کشاورزی و منابع طبیعی تهران، جلسه هم افزایی برای حفاظت از درختان و آثار طبیعی استان ظهر دوشنبه برگزار شد.

یحیی دارایی گفت: در این جلسه که با حضور سه تن از اساتید خبره گروه جنگل، گیاهپزشکی و باغبانی دانشکده منابع طبیعی و کارشناسان این اداره کل برگزار شد، بر موارد لازم برای تشدید حفاظت از درختان ثبت ملی شده طبیعی تأکید شد.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در این نشست همچنین ایجاد سازمان مردم نهاد (ngo) برای حفاظت از درختان کهنسال با حضور متخصصان و طبیعت دوستان و استفاده از دانش و حضور اساتید دانشکدگان منابع طبیعی ومحیط زیست دانشگاه تهران مد نظر قرار گرفت.

دارایی افزود: با توجه به خطر تعرض به حریم درختان کهنسال با توجه به گسترش ساخت و سازها، مقرر شد تشکیل جلسات آموزشی برای دهیاران، بخشداران و مسئولان ذیربط روستاهای دارای میراث طبیعی برای حفاظت بیشتر از درختان تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید حفاظت از میراث طبیعی و درختان کهنسال البرز

تشدید حفاظت از میراث طبیعی و درختان کهنسال البرز