مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-27اجتماعي

آماده سازی 120 کلاس مدارس جهرم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی


120 باب کلاس در قالب 20 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان جهرم پیش بینی و در حال آماده سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن شعبانی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز که به منظور برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت آماده سازی شهر و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نورزی تشکیل شد، گفت: بایستی تمام دستگاه ها و اعضای ستاد نوروزی بر روی کاهش حوادث و تصادفات جاده ای برنامه ریزی جدی داشته باشند.

وی ایجاد مکان های استراحت ویژه مسافران نوروزی، چیدمان سفره هفت سین در ورودی شهر، تهیه بروشور اماکن دیدنی، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیام های فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی از دیگر فعالیت های این ستاد باید باشد.

شعبانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان از پنجم فروردین ماه 1402 آغاز می شود و ممکن است در تصمیم سفر مسافرین تأثیرگذار باشد، تاکید کرد: مسافران نوروزی بخاطر تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ممکن است زودتر برای سفر اقدام کنند که باید ستاد سفر شهرداری آمادگی کامل را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم بیان داشت: بهسازی پارک ها و محل اسکان مسافران نوروزی باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و کلیه امکانات شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی بسیج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 120 کلاس مدارس جهرم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

آماده سازی 120 کلاس مدارس جهرم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی