مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-27سياسي

سرعت بخشیدن به تولید دانش نیازمند به روزرسانی اطلاعات است


فرماندار رشت با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به تولید دانش نیازمند بروزرسانی اطلاعات هستیم، گفت: اجرای طرح «شهید همت» با هدف توانمندی معلمان و مربیان در همین راستا است.

- رشت- فرماندار رشت با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به تولید دانش نیازمند بروزرسانی اطلاعات هستیم، گفت: اجرای طرح شهید همت با هدف توانمندی معلمان و مربیان در همین راستا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته امور تربیتی به زحمتکشان این عرصه، اظهار کرد: تمامی دستگاه ها موظفند در راستای کم کردن از مشکلات این حوزه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در 44 سال گذشته فرزندانمان ثابت کردند توان ایجاد تغییرات مثبت در عرصه های گوناگون را دارند، افزود: ما نیز وظیفه داریم در حمایت از قشر دانش آموزی، نهایت سعی خود را به کار بندیم.

امام پناهی با تاکید بر اینکه دانسته ها و روش های 20 سال پیش پاسخگویی روند رو به رشد علمی و توسعه کشور نیست، ادامه داد: ضرورت دارد تا ما هم همگام با تحولات سریع علمی در جهان پیش برویم.

وی با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به تولید دانش و پرهیز از روزمرگی، نیازمند بروز رسانی اطلاعات و استفاده از روش های نوین یاددهی و یادگیری هستیم، گفت: اجرای طرح شهید همت که با هدف افزایش توانمندی معلمان و مربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشیدن به تولید دانش نیازمند به روزرسانی اطلاعات است

سرعت بخشیدن به تولید دانش نیازمند به روزرسانی اطلاعات است