مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-27سياسي

اولویت معافیت در حقوق ورودی در وهله اول برای خودرو های سواری است نه ماشین آلات سنگین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در صحن علنی مجلس و در جریان بررسی بندی از تبصره بودجه که به واردات ماشین آلات و تجهیزات سنگین کارکرده با معافیت حقوق ورودی بازمی گشت، - نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بحث از معافیت حقوق ورودی مطرح است، در ابتدا باید به سراغ خودروساز هایی نظیر ایران خودرو و سایپا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در صحن علنی مجلس و در جریان بررسی بندی از تبصره بودجه که به واردات ماشین آلات و تجهیزات سنگین کارکرده با معافیت حقوق ورودی بازمی گشت، گفت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در سال 1392 ابلاغ شد و همه 24 ماده آن به حمایت از تولید داخل تاکید دارد.

آصفری بیان کرد: نباید مصوباتمان به گونه ای باشد که به تولید داخلی ضربه وارد کند.

اگر می خواهیم معافیت در حقوق ورودی داشته باشیم، در وهله اول اولویت با خودرو های سواری است که خودروسازان پدر مردم را شب و روز در آورده اند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا باید اجازه داده شود تا ماشین آلات و تجهیزات سنگین بدون اخذ حقوق ورودی وارد کشور شود؟ اگر بحث از معافیت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت معافیت در حقوق ورودی در وهله اول برای خودرو های سواری است نه ماشین آلات سنگین

اولویت معافیت در حقوق ورودی در وهله اول برای خودرو های سواری است نه ماشین آلات سنگین