مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:412023-02-27ورزشي

تجلیل از زحمات 50 ساله پیشکسوت ورزش سمنان+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز با برنامه ریزی کمیته پیشکسوتان هیأت ورزش های همگانی استان سمنان و با حضور اعضای کمیته پیشکسوتان و اعضای هیأت رییسه این هیأت، از اسماعیل باقری ، پیشکسوت ورزش استان سمنان تقدیر شد.

در این مراسم، عباس طالب بیدختی و رضا صباغیان از اعضای شورای شهر سمنان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان و رییس هیأت فوتبال شهرستان سمنان، سیدآرش رئوفی، از کارشناسان ارشد شهرداری و پیشکسوت در عرصه ورزش استان، رؤسای کمیته روابط عمومی و فرهنگی هیأت ورزش های همگانی استان، از پیشکسوت ارزنده، باسابقه، دلسوز و با کارنامه موفق در ورزش استان، اسماعیل باقری تجلیل کردند.

این برنامه در راستای طرح تجلیل هر ماه، یک پیشکسوت و با ابتکار هیأت ورزش های همگانی استان سمنان در فضایی صمیمی و ارزشمند برگزار شد.

در این جلسه، ضمن برشمردن سوابق اخلاقی، ورزشی و کاری اسماعیل باقری، وی به ذکر خاطرات و فعالیت های ورزشی خود در گذشته پرداخت.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایای معنوی، از بیش از 50 سال زحمات صادقانه و خالصانه این پیشکسوت ورزشی تقدیر و تجلیل شد.

اسماعیل باقری، متولد سال 1329 و بازنشسته اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بوده و اولین رییس هیأت هاکی استان و عضو هیأت رییسه فدراسیون هاکی ایران است که سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از زحمات 50 ساله پیشکسوت ورزش سمنان+ عکس

تجلیل از زحمات 50 ساله پیشکسوت ورزش سمنان+ عکس